MINŐSÉGPOLITIKA

Vizsgáztatási tevékenységünket meghatározza és áthatja a minőség iránti elkötelezettségünk.

A MINŐSÉG nem cél vagy eszköz számunkra, hanem HIVATÁS és MŰKÖDÉSI FORMA.

MINŐSÉG, amely

  • kiállja a próbát,
  • jelen van tevékenységünk valamennyi mozzanatában,
  • felismerhető és azonosítható a vizsgaszervezési és lebonyolítási folyamatok során,
  • teljes körűen megvalósítható, a rendelkezésünkre álló személyi és tárgyi feltételekkel,
  • harmonizál vizsgázóink, vizsgáztatóink és további partnereink igényeivel, elvárásaival és szükségleteivel,
  • megfelel a vonatkozó jogszabályi és szabvány követelményeknek,
  • átlátható működést valósít meg,
  • lehetőséget biztosít az egyéni és egyedi igények figyelembe vételére,
  • korszerű eszközöket és technológiákat alkalmaz,
  • a vizsga sikerét támogató szakmai környezetet teremt.

ÜGYFELEINK ÉS PARTNEREINK ELÉGEDETTSÉGE ÉRDEKÉBEN:

  • rugalmas és szabálykövető magatartást tanúsítunk,
  • folyamatos fejlesztéssel és hatékony folyamatszabályozással optimalizáljuk erőforrásainkat,
  • nyitottak vagyunk az új információk befogadására,
  • fejlődésorientált megközelítést alkalmazunk eljárásaink kialakítása során,
  • ösztönző és inspiráló együttműködést biztosítunk,
  • elkötelezettek vagyunk a hozzáférhető, igényes és megbízható ügyfélszolgálati tevékenység nyújtására,
  • korrekt és etikus eljárást biztosítunk panaszkezelés során,
  • nyitottsággal és megoldásorientált ügyintézési folyamatokkal állunk a vizsgázók rendelkezésére,
  • környezettudatos szemlélettel fejlesztjük versenyképességünket,
  • rugalmasak vagyunk árpolitikánk kialakításában,
  • szakmai tapasztalatunkkal és hozzáértésünkkel vállalunk felelősséget a vizsgák optimális szakmai hátteréért, a sikerre ösztönző modern és igényes vizsgakörnyezetért.

ESZKÖZEINK a rendelkezésünkre álló és bevonható erőforrások.

MÓDSZERÜNK a folyamatos törekvés az egyre magasabb minőség elérésére.